LegalWise

Tehnonõuetele vastavuse kontrolli eest võetava tasu piirmäärad

in forcefrom 02.09.2024· RT I, 30.08.2024, 3· Majandus- ja taristuminister

In Riigi Teataja ↗

Click the dot before a section, subsection or point: exact citation, link, explanation, wording history, case law and notes.

M1-kategooria mootorsõiduki tehnonõuetele vastavuse kontrolli eest võetav tasu ilma käibemaksuta ei tohi ületada 66 eurot.

[RT I, 30.08.2024, 2 – in force 02.09.2024]

Lõikes 3 sätestatud sõidukikategooriate tehnonõuetele vastavuse kontrolli eest võetav tasu ei tohi ületada M1-kategooria mootorsõiduki tehnonõuetele vastavuse kontrolli eest võetava tasu ja lõikes 3 sätestatud vastava sõidukikategooria tasu koefitsiendi korrutist.

Sõidukikategooriate tasu koefitsiendid on:

N1-kategooria mootorsõidukil 1;

M2-, M3-, N2- ja N3-kategooria mootorsõidukil 2;

[RT I, 30.08.2024, 2 – in force 02.09.2024]

L3e-, L4e-, L5e- ja L7e-kategooria mootorsõidukil 0,6;

O1- ja O2-kategooria sõidukil 0,7;

O3- ja O4-kategooria sõidukil 1,7;

T-, C- ja LM-kategooria mootorsõidukil 0,7;

R-kategooria sõidukil 0,7;

kiirabisõidukile, õppesõidukile, eksamisõidukile, taksole, ADR-sõidukile ja CEMT-sõidukile kehtestatud lisanõuetele vastavuse kontrollimisel 0,6;

L6e-kategooria mootorsõidukil 0,9.

[RT I, 17.05.2022, 1 – in force 20.05.2022]

Uue mootorsõiduki või selle haagise registreerimiseelse tehnonõuetele vastavuse kontrolli eest võetav tasu ilma käibemaksuta ei tohi ületada 5 eurot. Uus mootorsõiduk või selle haagis on sõiduk, mis pärast valmistamist ei ole olnud kasutuses ega kantud Eesti või muu riigi registrisse. Sõiduk loetakse uueks ka juhul, kui see on registreeritud Euroopa Liidu liikmesriigis transpordiks sõiduki valmistaja juurest ametliku maaletooja juurde Eestis.

[RT I, 29.12.2023, 26 – in force 01.01.2024]