Maksukohustuslasena või piiratud maksukohustuslasena registreerimata isiku poolt uue transpordivahendi ühendusesisesel soetamisel käibemaksu tasumise kord
действуетс 01.06.2025· RT I, 14.05.2025, 2· Rahandusminister
Содержание
Нажмите на точку перед параграфом, частью или пунктом: точная ссылка, ссылка на место, объяснение, история редакций, судебная практика и заметки.
§ 1. Uue transpordivahendi ühendusesisesel soetamisel käibemaksu tasumise kord
Maksukohustuslasena või piiratud maksukohustuslasena registreerimata isik peab kümne kalendripäeva jooksul uue transpordivahendi Eestisse toimetamise päevast alates, kuid mitte hiljem kui transpordivahendi registreerimise päevaks:
esitama Maksu- ja Tolliametile lõikes 2 nimetatud andmed, arve uue transpordivahendi soetamise kohta ning Maksu- ja Tolliameti nõudmisel asjakohase võõrandamislepingu;
tasuma käibemaksu.
Maksu- ja Tolliametile esitatakse järgmised andmed:
transpordivahendi soetaja nimi ja registri- või isikukood;
transpordivahendi lähteriik;
transpordivahendi VIN-kood või muu identifitseerimisnumber;
transpordivahendi kirjeldus;
transpordivahendi Eestisse toimetamise kuupäev;
transpordivahendi maksustatav väärtus eurodes sendi täpsusega;
maksumäär;
tasumisele kuuluv käibemaksusumma eurodes sendi täpsusega.
§ 2. Määruse kehtetuks tunnistamine
Rahandusministri 30. märtsi 2004. a määrus nr 38 „Maksukohustuslasena või piiratud maksukohustuslasena registreerimata isiku poolt uue transpordivahendi ühendusesisesel soetamisel käibemaksu tasumise kord” tunnistatakse kehtetuks.
§ 3. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 2025. aasta 1. juunil.