LegalWise

Rahastamiskohustusega postiteenuse osutaja tulu- ja kuluarvestuse andmete deklareerimise nõuded

действуетс 01.01.2011· RT I, 29.12.2010, 63· Majandus- ja kommunikatsiooniminister

Содержание

Нажмите на точку перед параграфом, частью или пунктом: точная ссылка, ссылка на место, объяснение, история редакций, судебная практика и заметки.

§ 1. Reguleerimisala

Määrusega kehtestatakse rahastamiskohustusega postiteenuse osutaja tulu- ja kuluarvestuse andmete deklaratsiooni esitamise kord, deklaratsioonis esitatavad andmed, deklaratsiooni vorm ning deklareeritud andmete kasutamise kord.

§ 2. Deklaratsioonis esitatavad andmed, deklaratsiooni vorm ja deklaratsiooni esitamise kord

Rahastamiskohustusega postiteenuse osutaja esitab Konkurentsiametile deklaratsiooni järgmiste andmetega:

andmed tulu- ja kuluarvestuse kohta;

tegevusloaga hõlmatud postiteenuste osutamise aruandekvartal ja postiteenuste osutamise piirkond;

andmed tegevusloaga hõlmatud postiteenuste aruandekvartali käibe või mahu ja selle eest tasumisele kuuluva universaalse postiteenuse makse suuruse kohta.

Rahastamiskohustusega postiteenuse osutaja peab esitama universaalse postiteenuse makse suuruse määramiseks «Postiseaduse» § 41³ lõikes 6 nimetatud tähtajaks määruse lisas esitatud vormi kohase kirjaliku deklaratsiooni tegevusloaga hõlmatud postiteenuste eelmise aruandekvartali käibe või eelmise aruandekvartali mahu kohta.

Rahastamiskohustusega postiteenuse osutaja peab esitama eelmise aruandekvartali andmed tulu- ja kuluarvestuse kohta «Postiseaduse» § 41³ lõikes 6 nimetatud tähtajaks määruse lisas esitatud vormi kohaselt.

Deklaratsioon esitatakse kõikide tegevuslubadega hõlmatud postiteenuste kohta ühel deklaratsiooni vormil, kui rahastamiskohustusega postiteenuse osutajal on mitu tegevusluba.

Deklaratsioon esitatakse Konkurentsiametile e-postiga.

§ 3. Deklareeritud andmete kasutamise kord

Konkurentsiamet kasutab deklaratsioonis esitatud andmeid universaalse postiteenuse makse suuruse määramiseks. Samuti kasutatakse andmeid järelevalve teostamiseks ja töödelduna Euroopa Komisjonile andmete esitamiseks vastavalt «Postiseaduse» §-s 42 sätestatule.

Konkurentsiamet juhindub deklaratsioonis esitatud andmete kasutamisel «Isikuandmete kaitse seadusest», «Avaliku teabe seadusest» ning Rahvusvaheliste Standardiorganisatsiooni (ISO) asjakohastest infoturbe standarditest.

Konkurentsiamet saadab makse teate vähemalt seitse päeva enne universaalse postiteenuse makse tasumise tähtpäeva, mis on aruandekvartalile järgneva kuu 25. kuupäev.

§ 4. Määruse kehtetuks tunnistamine

[Käesolevast tekstist välja jäetud]