Haridustöötajate ametikohtade loetelu, kus antakse kuni 56 kalendripäeva põhipuhkust, ja puhkuse kestus ametikohtade kaupa
действуетс 01.01.2026· RT I, 09.09.2025, 5· Vabariigi Valitsus
Содержание
Нажмите на точку перед параграфом, частью или пунктом: точная ссылка, ссылка на место, объяснение, история редакций, судебная практика и заметки.
§ 1. Lastehoidude ja lasteaedade haridustöötajate puhkus
Lastehoidude ja lasteaedade haridustöötajatele antakse puhkust järgmises ulatuses:
direktor, õppejuht – 42 kalendripäeva;
õpetaja – 42 kalendripäeva;
eripedagoog, logopeed, sotsiaalpedagoog, koolipsühholoog – 56 kalendripäeva.
§ 2. Lasteaias tõhustatud ja eritoe rakendamiseks moodustatud väiksema rühma õpetaja puhkus
Kuni kuue lapsega rühma ja kuni 12 lapsega rühma õpetajale antakse puhkust 56 kalendripäeva.
§ 3. Lasteaed-põhikoolide, põhikoolide ja gümnaasiumide haridustöötajate puhkus
Lasteaed-põhikoolide, põhikoolide ja gümnaasiumide (sh põhikoolid ja gümnaasiumid, mis tegutsevad ühe asutusena) haridustöötajatele antakse puhkust järgmises ulatuses:
direktor, õppealajuhataja – 56 kalendripäeva;
klassiõpetaja, aineõpetaja, kasvataja, logopeed, eripedagoog, huvijuht, koolipsühholoog, sotsiaalpedagoog – 56 kalendripäeva;
ringijuht – 42 kalendripäeva.
§ 4. Huvikoolide haridustöötajate puhkus
Huvikoolide haridustöötajatele antakse puhkust järgmises ulatuses:
direktor, direktori asetäitja (v.a majandusalal), osakonnajuhataja – 56 kalendripäeva;
õpetaja, treener, huvihariduse spetsialist – 56 kalendripäeva;
kontsertmeister, õppemeister, ballettmeister, dirigent – 42 kalendripäeva;
klaverisaatja – 35 kalendripäeva.
§ 5. Kutseõppeasutuste haridustöötajate puhkus
Kutseõppeasutuste haridustöötajatele antakse puhkust järgmises ulatuses:
direktor, direktori asetäitja (v.a majandusalal), osakonnajuhataja (v.a majandusosakonna juhataja) – 56 kalendripäeva;
õpetaja, eripedagoog, sotsiaalpedagoog, koolipsühholoog, huvijuht, kasvataja – 56 kalendripäeva;
ringijuht – 42 kalendripäeva.
§ 8. Rakendussäte
Paragrahvi 6 punktid 4–9 ning § 7 punktid 3 ja 4 kehtivad kuni 31. detsembrini 2009. a.
§ 9. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 1. juulil 2009. a.