Kauba või teenuse harilikust väärtusest madalama hinnaga võõrandamiseks maksukohustuslasele antava sihtotstarbelise toetuse maksustatava väärtuse hulka arvamise ja maksustamise kord
действуетс 01.01.2025· RT I, 12.11.2024, 4· Rahandusminister
Содержание
Нажмите на точку перед параграфом, частью или пунктом: точная ссылка, ссылка на место, объяснение, история редакций, судебная практика и заметки.
§ 1. Sihtotstarbelise toetuse maksustatava väärtuse hulka arvamine
Sihtotstarbeline toetus arvatakse kauba või teenuse maksustatava väärtuse hulka juhul, kui see antakse maksukohustuslasele kauba või teenuse müügihinna alandamiseks.
Sihtotstarbeline toetus, mis on ette nähtud riigi-, valla- või linnaeelarves, arvatakse kauba või teenuse maksustatava väärtuse hulka üksnes juhul, kui toetuse andmine on ette nähtud konkreetsele isikule konkreetse kauba või teenuse müügihinna alandamiseks.
§ 2. Tasumisele kuuluva käibemaksusumma arvutamine ja sihtotstarbelise toetuse maksustamise aeg
Sihtotstarbelise toetuse saaja poolt tasumisele kuuluva käibemaksusumma arvutamisel arvutab maksukohustuslane käibemaksu eraldi kauba või teenuse tegelikult käibemaksuta müügihinnalt ja sihtotstarbelise toetusena laekunud rahasummalt.
Sihtotstarbelise toetusena laekunud rahasummalt käibemaksu arvutamisel lähtutakse sellest, et toetusena laekunud summa sisaldab käibemaksu.
Sihtotstarbelise toetusena laekunud rahasummalt kuulub käibemaks tasumisele koos kauba või teenuse tegelikult käibemaksuta müügihinnalt arvutatud käibemaksuga vastavalt «Käibemaksuseaduses» sätestatud käibemaksu tasumise ajale.
§ 3. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 1. mail 2004. a.