LegalWise

Uue transpordivahendi soetamisel tasutud käibemaksu erijuhul tagastamise kord

действуетс 01.12.2012· RT I, 28.11.2012, 18· Rahandusminister

Содержание

Нажмите на точку перед параграфом, частью или пунктом: точная ссылка, ссылка на место, объяснение, история редакций, судебная практика и заметки.

§ 1. Uue transpordivahendi soetamisel tasutud käibemaksu tagastamise tingimused

[RTL 2009, 5, 61 – вступ. в силу 18.01.2009]

Isikule, kellel ei ole õigust sisendkäibemaks maha arvata, tagastatakse uue transpordivahendi soetamisel tasutud või ostuhinnalt arvutatud käibemaks pärast uue transpordivahendi toimetamist teise liikmesriiki, kui ta tõendab, et teises liikmesriigis on selle kauba ühendusesiseselt soetamiselt käibemaks makstud.

Käibemaksu ei tagastata rohkem, kui selle uue transpordivahendi teise liikmesriiki toimetamise ajal kindlaksmääratud harilikult väärtuselt arvutatud käibemaksu ulatuses.

[RTL 2009, 5, 61 – вступ. в силу 18.01.2009]

§ 2. Taotluse esitamine

Käesoleva määruse §-s 1 nimetatud isik esitab taotluse uue transpordivahendi soetamisel tasutud käibemaksu tagastamiseks Maksu- ja Tolliametile. Taotluses peab olema märgitud pangakonto number, kuhu tagastamisele kuuluv summa kantakse.

[RT I, 28.11.2012, 3 – вступ. в силу 01.12.2012]

§ 3. Taotlusele lisatavad dokumendid

Taotlusele lisatakse:

uue transpordivahendi ostu ja müügi lepingud;

vastava liikmesriigi maksuhalduri poolt kinnitatud tõend, et teises liikmesriigis on selle kauba ühendusesiseselt soetamiselt käibemaks makstud.

§ 4. Käibemaksu tagastamise aeg

Maksu- ja Tolliamet kontrollib taotluse ja sellele lisatud dokumentide vastavust käesoleva määruse §-s 1 nimetatud tingimustele ning vastavuse korral kannab tagasimaksmisele kuuluva summa ühe kuu jooksul taotluse saamise päevast arvates taotluses nimetatud kontole. Kui taotlusele lisatavad dokumendid esitatakse pärast taotluse esitamist, siis tagastatakse käibemaks ühe kuu jooksul dokumentide saamise päevast arvates. Kui käibemaks kantakse välisriigis asuvas krediidiasutuses olevale kontole, kannab tagastamisega seotud kulud käibemaksutagastuse saaja.

§ 5. Määruse jõustumine

Määrus jõustub 1. mail 2004. a.